Regarder Chasseur de monstres - Streaming VF Online fr

Cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă. Cum te ajută gheaţa să scapi de grăsimea de pe burtă și șolduri

Este posibil să îndepărtați părțile laterale și burta unui bărbat acasă? Ce este necesar pentru asta? Dacă nu aveți boli, atunci cel mai probabil este o combinație de factori pe care i-am descris mai sus - nu mâncați bine, cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă puțin și aveți unul sau mai multe obiceiuri proaste.

Obiceiurile proaste care duc la depuneri de grăsimi în abdomen includ lipsa somnului, utilizarea alimentelor nesănătoase, abuzul de alcool, pe care o persoană îl consumă cu un număr mare de gustări bogate în calorii. În consecință, dacă puteți normaliza nutriția, și anume: eliminați alimentele bogate în calorii și mâncărurile rapide; adaugă mai multe legume și fructe în dieta ta; reduce cantitatea de glucide rapide; nu săriți peste micul dejun; numărați aportul zilnic de calorii; dacă puteți normaliza rutina zilnică, în care veți dormi și mânca cam în același timp și, de asemenea, introduceți sportul în viața dvs.

Exerciții pentru reducerea burții, slăbirea și strângerea corpului Chiar dacă nu aveți un număr mare de obiceiuri proaste și nu sunteți predispuși la supraalimentare, odată cu înaintarea în vârstă, procesele din corpul nostru încep să se desfășoare diferit, iar ceea ce ați mâncat la 18 ani nu mai este absorbit în același ritm la 30 de ani. Pentru persoanele care fac sport, această problemă nu este acută.

Acestea ard calorii, accelerează metabolismul și nu suferă de obezitate, ceea ce duce la un număr mare de boli periculoase. În același timp, bărbații scapă mai ușor de grăsime decât femeile, datorită caracteristicilor fiziologice de gen, astfel încât să poți pierde în greutate practicând regulat sport acasă.

Ce exerciții sunt potrivite pentru a pierde în greutate și pentru a reduce burta? Crunchii în presă Crunchingul este un exercițiu abdominal clasic care se poate face acasă și este simplu, dar extrem de eficient.

Ne întindem pe podea. Picioarele sunt cel mai bine îndoite la genunchi și așezate la o distanță de cm de fese. Poate fi dificil să te ridici când picioarele tale sunt complet pe podea.

Spatele, inclusiv partea inferioară a spatelui, este ferm apăsat pe podea. Mâinile pot fi lăsate întinse de-a lungul corpului, această opțiune este cea mai preferabilă pentru începători, este cea mai ușoară.

Cea mai buna cale de a scapa de grasimea suplimentara!

De asemenea, le puteți încrucișa pe piept sau le puteți pune în spatele capului, caz în care va fi ceva mai dificil să efectuați exercițiul. Respirăm adânc și, cu o expirație, începem să ridicăm corpul în sus. Sarcina noastră este să ne răsucim, adică mai întâi ridicăm umerii, apoi partea superioară a spatelui, partea inferioară a spatelui dacă efectuăm exercițiul cu amplitudine maximă și o facem cu spatele rotund.

În punctul de sus, expirăm cât mai mult posibil și contractăm mușchii abdominali. Fixăm poziția timp de una sau două secunde, ne coborâm pe podea și ne relaxăm.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Apoi repetăm. În timpul exercițiului, este important să respirați corect și să vă mențineți tot timpul mușchii abdominali în formă bună. Puteți face cel puțin de răsuciri, dar dacă acestea sunt ascensoare rapide necontrolate ale corpului, rezultatul va fi de o calitate mai mică. Dacă doriți să obțineți efectul maxim, efectuați de răsuciri, dar corect.

Este important să rețineți că presa se adaptează rapid la sarcină, deci dacă efectuați 25 de croșete în fiecare zi, după o săptămână vă va fi destul de ușor. Exercițiul trebuie îngreunat sau schimbat, de exemplu prin adăugarea de greutate sau schimbarea poziției picioarelor. Dacă doriți să complicați greutățile, aruncați picioarele în sus pe un deal și, când vă obișnuiți, ridicați-le și țineți-le în aer.

De asemenea, puteți răsuci picioarele și corpul în același timp. Stăm în poziția scândurii clasice pe brațele întinse. Palmele sunt strict sub umeri. Picioarele la distanță de lățimea umerilor sau ușor mai înguste până la degete. Sarcina noastră este de a trage alternativ picioarele spre corp.

cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă

Acest lucru se poate face încet - rearanjați picioarele unul câte unul. Se poate face mai repede ca și când ai alerga. Alegerea tehnicii depinde de nivelul dvs. Merită să începeți cu o opțiune mai simplă. Cel mai bine este să faceți acest exercițiu pentru o vreme. Sistemul Tabata sau o altă opțiune de antrenament pe intervale este excelent. Adică, de exemplu, efectuați exercițiul timp de 20 de secunde, 10 secunde sunt odihnite.

cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă

Astfel de cercuri timp de 30 de secunde trebuie făcute 8. Acesta este sistemul Tabata. Bara laterală Spre deosebire de exercițiile anterioare, scândura laterală lucrează în mod intenționat mușchii abdominali zimți și oblici, adică acei mușchi care sunt pe părțile laterale ale corpului.

Treceți la cereale integrale

Luăm poziția de plecare - ne întindem de partea noastră. Cea mai bună opțiune este atunci când un picior se află complet pe celălalt, dar dacă este încă dificil să efectuați bara laterală în acest fel, puteți pune picioarele unul lângă celălalt.

Am pus mâna pe antebraț. Respirăm adânc și ne ridicăm pe cot, în timp ce ar trebui să fie sub umăr. În mod ideal, avem doar două puncte de ancorare: coasta piciorului și antebrațul. Dacă sunteți începător, există trei puncte: două picioare și un braț de sprijin.

cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă

Nici o altă parte a corpului nu atinge podeaua - nici coapsa, nici piciorul inferior, cu atât mai puțin stomacul. Corpul trebuie să fie încordat, burta să fie strânsă. Corpul, bazinul și picioarele sunt o linie dreaptă. Cealaltă mână poate fi ținută de-a lungul corpului, lângă cap, așezată pe talie sau trasă în sus. Acest exercițiu se face și pentru o vreme.

De obicei, începeți cu de secunde și treptat, efectuând regulat acest exercițiu, dacă doriți, aduceți-l la câteva minute.

Raspunsul pentru un abdomen plat

Bara laterală poate fi, de asemenea, ținută la o mână întinsă, adică așezată pe palmă. În acest caz, încheietura mâinii trebuie să fie exact sub umăr. Partea superioară a corpului întinsă pe spate Unul dintre exercițiile simple care este potrivit pentru persoanele cu multă greutate și o burtă voluminoasă este bucla trunchiului. Acest exercițiu are o ușoară asemănare cu crunchii, dar sunt încă exerciții diferite.

A innebuni

Ne întindem pe spate, apăsând strâns spatele pe podea. Picioarele pot fi îndoite la genunchi și puse la cm de fese. Ne îndepărtăm mâinile după cap. Ele pot fi, de asemenea, ținute pe piept sau de-a lungul corpului - alegeți opțiunea care vă place cel mai bine și mai confortabil de realizat. Respirăm adânc. La expirație, smulgem corpul de pe hack corpul tău să piardă în greutate și îl aducem complet.

Calea cea mai ușoară pentru a scăpa de grăsimea abdominală și colăcei | Secretele Caloriilor

În timp ce inhalăm, tot cu spatele ușor rotunjit, coborâm ușor pe podea, ne relaxăm o secundă și reluăm creșterea. Acest exercițiu trebuie utilizat numai în etapele inițiale ale antrenamentului și apoi înlocuiți-l cu ceva mai complex.

Când devine ușor de făcut, schimbați exercițiul sau îngreunați-l. Ridicarea picioarelor în timp ce stai întins pe podea Un exercițiu mai dificil pentru mușchiul rectus abdominis este ridicarea piciorului. Comparativ cu răsucirea și ridicarea corpului, veți observa imediat diferența. Începătorii au de obicei nevoie de lifturi pentru a simți mușchii abdominali.

Ne întindem pe spate. Picioarele întinse. Mâinile zac de-a lungul corpului. Pentru comoditate, pentru a reduce sarcina pe regiunea lombară, cel mai bine este să vă așezați palmele sub fese.

Slogan: Les monstres sont devenus plus gros

De asemenea, puteți găsi un suport fix în spatele capului pe care îl puteți ține. Cu o expirație, ne rupem picioarele de pe podea și le ridicăm fie la un unghi de de grade, fie la Este mai dificil să ne ținem picioarele la o înălțime medie. Zăbovim în vârf câteva secunde, apoi coborâm picioarele cu respirație. Există, de asemenea, două opțiuni aici: puteți fie să coborâți picioarele pe podea, relaxându-vă astfel abdomenul, fie să le păstrați la mică distanță de podea.

cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă

În acest din urmă caz, partea inferioară a spatelui trebuie apăsată în permanență pe podea. Pentru începători, va fi mai convenabil să lucrați într-o amplitudine mare, pentru sportivii mai experimentați este mai bine să o coborâți pentru a menține o tensiune constantă în zona abdominală. Numărul de repetări - de la 8 la 15, seturi. Antrenamente cardio pentru a slăbi Antrenamentele cardio vor ajuta la tonifierea corpului și la slăbire nu numai în zona abdominală.

Scopul principal al cardio este de a lucra cu mușchiul inimii. Facem exerciții de intensitate medie pentru o vreme. Pentru a le efectua, avem nevoie de o cantitate mare de aer, astfel încât respirația noastră devine scăzută și ritmul cardiac crește. Exercițiile cardio includ în mod tradițional: alergând pe stradă sau pe o bandă de alergat mers plin de viață mersul cu bicicleta sau cu bicicleta sărind coarda alergând sau mergând pe scări diverse exerciții, cum ar fi burpees, jumping jacks, jumping out of squats, lunges-passes și altele unele jocuri sportive Dar, în general, cea mai ușoară cale de a pierde grăsimea burtă activitate care duce la accelerarea bătăilor inimii poate fi atribuită încărcărilor cardio.

Dacă descărcați un camion sau lucrați vesel în grădină, acesta este și cardio. În același timp, este important să nu exagerați: în timpul lecției, monitorizați pulsul. Cea mai simplă formulă pentru calcularea celui mai înalt punct al ritmului cardiac pe minut este de minus vârsta ta. Astfel, dacă aveți 39 de ani, ritmul cardiac nu trebuie să depășească niciodată de bătăi pe minut. Program de antrenament acasă pentru bărbați pentru slăbire în abdomen Pentru a slăbi și a îndepărta burta, trebuie să faceți mișcare de ori pe săptămână.

Va fi suficient. Nu este necesar să faceți exact trei antrenamente cardio sau trei antrenamente de forță. Mai bine dacă le alternezi și le combini. Oferim un antrenament posibil pentru pierderea în greutate de 4 săptămâni pentru un începător. Saptamana 1 1 exercițiu - scândură laterală. Al doilea exercițiu - alpinist. Exercițiul 3 - ridicări de picioare - de 10 ori, 5 seturi. A doua zi 1 exercițiu - burpee. Cum se elimină grăsimea de pe burtă acasă Abdomenul este una dintre cele mai problematice zone din corpul uman: tocmai aici se depun instantaneu kilograme în plus.