22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

Cum să pierdeți grăsimea taliei

Urmăriți ce mâncați Nu este un secret faptul că bărbații sunt predispuși la depozitarea grăsimii în burta lor.

cum să pierdeți grăsimea taliei

Bărbații cu o circumferință a taliei mai mare de 40 de centimetri prezintă un risc crescut de afecțiuni de sănătate, cum ar fi bolile de inimă și diabetul de tip 2. Pentru a reduce grăsimea din burtă, trebuie să pierdeți grăsimea corporală totală, deoarece reducerea grăsimii la fața locului numai din burtă este un mit.

22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

O dietă sănătoasă, cu calorii reduse și exerciții fizice regulate este singura modalitate de a ajunge la o talie mai subțire. Este totul despre calorii Arzând mai multe calorii decât consumați zilnic, puteți pierde în greutate. Totuși, nu poți alege unde se depozitează grăsimea din corpul tău și nici nu poți selecta o anumită zonă din care vrei să o pierzi.

cum să pierdeți grăsimea taliei

Un deficit zilnic de până la slăbind brațele. Acest deficit poate proveni din modificări dietetice, exerciții fizice sau ambele. Odată cu pierderea în greutate, cantitatea totală de grăsime corporală cum să pierdeți grăsimea taliei va micșora, inclusiv excesul de grăsime din jurul mijlocului. Potrivit Institutului Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui, bărbații slăbesc, în general, atunci când consumă 1.

Exercițiu pentru a arde calorii Creșterea activității fizice vă poate ajuta să ardeți calorii și să pierdeți în greutate.

cum să pierdeți grăsimea taliei

Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor sugerează efectuarea a 30 până la 60 de minute de cardio moderat în cinci zile din săptămână și încorporarea antrenamentului de forță în cel puțin două zile. Cardio poate fi orice, de la o plimbare rapidă sau jogging la ciclism, înot și sărituri de coardă. Antrenamentul de forță necesită cum să pierdeți grăsimea taliei lucrați toate grupele musculare majore, inclusiv pieptul, abdomenul, spatele, umerii, șoldurile, brațele și picioarele.

În timpul cardio-ului, ar trebui să faci mișcare la o intensitate care îți permite să vorbești, dar să nu cânți.

Cum să pierzi grăsimea abdominală (pentru bărbați)

În timpul antrenamentului de forță ar trebui să folosiți suficientă greutate, astfel încât să nu mai puteți face o altă repetiție la sfârșitul fiecărui set. Exerciții abdominale vizate Exercițiile de întărire a abdomenului nu vor atinge grăsimea abdominală, ci întăresc doar mușchii de sub acel strat de grăsime. O rutină completă de antrenament a forței funcționează cel mai bine pentru a vă reduce talia.

Țesutul muscular construit vă stimulează metabolismul și consumă mai multe calorii decât grăsimile. Dacă faceți doar exerciții abdominale și vă construiți mușchii stomacului fără a reduce grăsimea, mușchii vă pot împinge de fapt grăsimea înainte, făcându-vă burta să pară mai mare.

Cum se reduce dimensiunea taliei la bărbați

Urmăriți ce mâncați Deși exercițiile fizice arde calorii, ajustarea dietei poate contribui și la deficitul caloric zilnic. Caloriile din zahăr, care sunt prezente în alimente și băuturi, cum ar fi fursecuri, gogoși, sifon, bomboane și brioșe, contribuie foarte mult la grăsimea din burtă.

Reducerea aportului de acestea vă poate ajuta să vă subțiați talia. Mâncarea porțiilor mai mici și înlocuirea alimentelor bogate în calorii, care sabotează dietele, cu alimente cu conținut scăzut de calorii și nutritive pot ajuta, de asemenea. Citiți etichetele alimentelor și păstrați un jurnal alimentar, astfel încât să puteți urmări aportul caloric și să detectați capcanele din timp.

cum să pierdeți grăsimea taliei