Fibromialgia și dorința de a slăbi

Nu pot pierde în greutate cu fibromialgia. Fibromialgia: influența dietei

Un ultim cuvânt - Nutrienți și puterea unei diete sănătoase Fibromialgia: conexiunea cu dieta Aflați ce spun experții contează cu adevărat despre alimentele pe care le consumați - și de ce starea departe de anumite alimente ar putea ajuta simptomele fibromialgiei.

Acesta constă dintr-o serie complexă de simptome care includ dureri musculare și articulare răspândite, împreună cu oboseală copleșitoare. Și nimic nu dispare, oricât de mult te odihnești.

nu pot pierde în greutate cu fibromialgia pierde greutatea konjac

Și încă nu există o cauză cunoscută sau un tratament recunoscut care să funcționeze pentru toată lumea. Acesta este un motiv, spun experții, că atât de mulți oameni au apelat la dietă ca o modalitate de a ameliora unele dintre simptome.

Bariere de pierdere în greutate. Provocările pierderii în greutate cu fibromialgie

Faptul este că există puține dovezi științifice care să susțină orice plan alimentar unic ca modalitate de a trata fibromialgia. Cu toate acestea, o călătorie pe internet va arăta că abordările dietetice ale fibromialgiei abundă. Varietatea este atât de diversă încât este greu de imaginat că toate vizează tratarea aceleiași boli.

Mănâncă mai multe cereale integrale. Nu mâncați cereale integrale. Toate fructele sunt bune.

What a Man is Not - Biblical Manhood Part 1 - Paul Washer

Unele fructe sunt rele. Roșiile sunt sănătoase. Roșiile sunt dăunătoare. Zaharul este rau. Zaharul nu are impact. Evitați carnea. Nu fi. Experții spun că diversitatea este un alt semn distinctiv al fibromialgiei. El spune: "Suntem în momentul în care știm că dieta joacă un rol în această boală - nu este aceeași dietă pentru toată lumea. Și nu toată lumea este ajutată în același mod.

Experții în reumatologie, cum ar fi Alex Shikhman, MD, consideră că diversitatea abordărilor dietetice poate avea mai puțin de-a face cu impactul asupra fibromialgiei și mai mult de-a face cu tratarea unei boli secundare, posibil nediagnosticate.

Te simți mai bine în general. Multe dintre acestea au simptome suprapuse. Acestea includ intoleranță la gluten, gută o formă de artrită și sindromul picioarelor neliniștite.

Unii medici consideră că sensibilitatea alimentară însăși ar putea fi uneori responsabilă pentru o parte din durerea și oboseala fibromialgiei. Shikhman crede că uneori fibromialgia poate fi chiar diagnosticul greșit. Acesta este un alt motiv, spune el, uneori putem vedea un răspuns atât de dramatic și imediat la atâtea măsuri dietetice diferite. Și s-ar putea să nu fie întotdeauna fibromialgia.

Dar nu uitați, evitarea acestor alimente nu este o garanție că simptomele dvs. De asemenea, evitarea unui grup poate oferi beneficii, în timp ce altul nu poate face deloc diferență.

Cum să piardă în greutate cu fibromialgia și hipotiroidismul

Cu toate acestea, experții WebMD au vorbit să fie de acord că eliminarea a cel puțin a acestor alimente merită încercată. Aspartam NutraSweet. Toți experții WebMD au vorbit să fie de acord că pentru o mare majoritate a persoanelor cu fibromialgie, alimentele îndulcite cu aspartam ar putea exacerba simptomele fibromialgiei. Aspartamul, care este clasificat ca excitotoxină, ajută la stimularea acestui eveniment.

Într-un studiu publicat în Jurnal de reumatologie înexperții au descoperit că pacienții cu fibromialgie au avut o expresie crescută a receptorilor NMDA în pielea lor.

Acest lucru a indicat o creștere generală a activității nervilor periferici.

  • DIETA CU FIBROMIALGIE: SFATURI CARE VĂ POT AJUTA - BUNASTARE -
  • Pierde sănătatea oamenilor de grăsime de burtă
  • Vreau sa scap de burta dupa nastere

Fibromialgie: șapte alimente de evitat continuă Holtorf spune că aspartamul poate juca un rol în stimularea acelor căi nervoase. Acesta părea să fie cazul pacienților dintr-un mic studiu publicat în Analele farmacoterapiei în Cercetătorii au descoperit că, atunci când pacienții cu fibromialgie au evitat aspartamul, precum și intensificatorul de aromă MSG, s-au simțit mai bine în general.

Fibromialgia și dorința de a slăbi

Alți îndulcitori artificiali precum Splenda, zaharina și stevia nu par să aibă același efect ca aspartamul. Aditivi alimentari, inclusiv MSG glutamat monosodic și nitrați. MSG este un aditiv sau potențiator de aromă care se găsește în multe alimente procesate și congelate și în unele bucătării asiatice.

Experții spun că poate intensifica simptomele durerii la multe persoane. Același lucru este valabil, spune McNett, pentru alimentele care conțin conservanți precum nitrații, care se găsesc în mod obișnuit în carnea de prânz, cum ar fi șunca sau bologna sau în slănină.

Dar una dintre caracteristicile acestei afecțiuni este că amplifică reacțiile neplăcute", spune McNett.

nu pot pierde în greutate cu fibromialgia cum să pierdeți greutatea pe ssris

Zahar, fructoza si carbohidrati simpli. Nu există dovezi clare că tăierea carbohidraților simpli - cum ar fi zahărul, tortul sau pâinea albă - va avea un impact asupra fibromialgiei.

Totuși, ceea ce poate face este să reducă simptomele infecției cronice cu drojdie - o ciupercă care prosperă cu zaharuri și poate fi o afecțiune secundară care contribuie la durerea fibromialgiei. Cu toate acestea, această teorie este încă în dezbatere de către experți.

Obezitatea face Fibromyalgia mai rău?

Asta pentru că carbonatarea, spune el, provoacă o reacție metabolică. Această reacție are ca rezultat mult mai mult zahăr turnat în sânge mult mai repede. Acest lucru, la rândul său, creează mai multe pofte de zahăr, urmat de o oboseală și mai mare - permițând un ciclu vicios să dezvolta. Un control mai bun vă va ajuta să reduceți oboseala și cel puțin o parte din durerea aferentă. Cofeina - inclusiv cafea, ceai, colas și ciocolată.

Deoarece este considerat un stimulent, mulți pacienți cu fibromialgie apelează la băuturile bogate în cofeină ca sursă de energie. Dar McNett spune că impulsul pe care îl obțineți este fals - și poate exacerba rapid oboseala. Deoarece persoanele cu fibromialgie sunt deja obosite, McNett avertizează, acele efecte sedative pot fi mult mai puternice.

Drojdie și gluten. Deși acestea sunt două substanțe alimentare separate, ele apar frecvent împreună - în special în produsele de patiserie, cum ar fi tortul, gogoșile și pâinea.

Obezitatea face mai rău fibromialgia?

Din acest motiv, tăierea unuia înseamnă de obicei că le eliminați pe amândouă. Acest lucru poate produce de fapt două beneficii separate pentru persoanele cu fibromialgie. În cazul drojdiei, unii medici spun că favorizează creșterea excesivă a ciupercii de drojdie din organism. Această creștere excesivă poate provoca sau exacerba o mare parte a durerilor articulare și musculare experimentate de persoanele cu fibromialgie. Cercetările, totuși, nu au confirmat încă acest link.

Glutenul poate exacerba o afecțiune cunoscută sub numele de intoleranță la gluten. Intoleranța la gluten, spune Shikhman, duce frecvent la o varietate de boli de stomac și alte probleme digestive. De asemenea, este asociat cu oboseala la pacienții cu fibromialgie. Produse lactate.

Nu pot pierde în greutate articulațiile rănite

Fie că sunt cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut ridicat de grăsimi, spun unii experți, produsele lactate - în special laptele - sunt cunoscute pentru a conduce simptomele fibromialgiei. Evitarea acestor produse poate ajuta unii nu pot pierde în greutate cu fibromialgia să își schimbe sănătatea.

Pe de altă parte, dacă vă simțiți ca și cum laptele ar face bine corpului, continuați să sfâșiți un pahar sau două de lapte degresat pe zi. Plante de umbră: roșii, ardei iute și ardei grași, cartofi și vinete. Există dieta e saúde 2.

nu pot pierde în greutate cu fibromialgia face caffeina să vă facă să pierdeți în greutate

Cele care sunt comestibile cuprind un grup despre care unii spun că pot declanșa erupții ale diferitelor tipuri de artrită, inclusiv fibromialgia. Nu suntem siguri de ce, dar se pare că funcționează la un procent semnificativ de pacienți cu fibromialgie.

Deci, dacă nu vă declanșează durerea fibroasă, nu le interziceți din frigiderul tău. Un ultim cuvânt - Nutrienți și puterea unei diete sănătoase Evitarea anumitor alimente poate ajuta pacienții să facă față mai bine bolii lor. Nutriționistul Samantha Heller, MS, RD, spune, totuși, că majoritatea pot beneficia, de asemenea, de o abordare generală a inimii sănătoase pentru o alimentație bună.

nu pot pierde în greutate cu fibromialgia cum să pierdeți în greutate rapid pe perioadă

Și, deși, spune ea, acest lucru nu vă va reduce neapărat simptomele fibromialgiei, acesta vă poate ajuta să reduceți riscul altor afecțiuni care vă pot agrava doar problemele de sănătate. Un mic studiu publicat în jurnal Medicină complementară și alternativă înau constatat că pacienții care au consumat o dietă vegetariană constând în principal din alimente integrale crude au văzut o reducere a simptomelor fibromialgiei.

nu pot pierde în greutate cu fibromialgia pierderea în greutate de la hambar tata

Holtorf crede, de asemenea, că respectarea unei diete sănătoase pentru nu pot pierde în greutate cu fibromialgia poate produce unele efecte utile utile. În consecință, este melanie avalon pierdere în greutate să existe un nivel ridicat de substanțe nutritive pentru ca mitocondriile să funcționeze și pentru a fi produsă energie". Deci, adaugă Holtorf, cu cât nivelul tău de nutrienți din dietă este mai mare, cel puțin teoretic, impresia slimming bandung atât ai putea fi mai bine.

Ceea ce poate ajuta, spune el, este un supliment vitaminic cu potență ridicată, precum și suplimentele care conțin acizi grași omega 3.