Vedea grăsime ardă

Pierde grăsimea de burtă pentru a vedea abs. Cum să ardă grăsime pentru a vedea abs

Legate de Grăsimea din burtă este cea mai mare grăsime nesănătoasă, încăpățânată. AARP avertizează că persoanele cu grăsime abdominală prezintă un risc mai mare de boli de inimă, diabet, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer 1.

Reduceți-vă nivelul de stres pentru a pierde mai multă grăsime Ați lovit la sală, v-ați lucrat de bază și a ridicat greutăți - dar încă nu primiți acele abs plate și definite pe care le-ați dorit întotdeauna. Ce dă? Reducerea stresului prin activități precum yoga te poate ajuta să scapi de grăsimea din zona ab. Dacă doriți să vă vărsați stratul de grăsime peste abs, procesul implică, de fapt, mult mai mult decât să vă orientați între secțiune în timpul antrenamentelor.

De aceea trebuie să-ți schimbi stilul de viață și să începi să faci mișcare. Mai jos sunt enumerate câteva lucruri pe care le puteți începe pentru a reduce și gestiona grăsimea abdominală. După ce vă încălziți mușchii, faceți o pauză de 10 secunde și începeți cu următoarele exerciții: 1. Ridicarea piciorului mincinos Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads. Cum se face Culcă-te pe un covor.

cum să pierdeți în greutate după xmas 1 2 lb pierdere în greutate

Așezați degetele mari sub șolduri, cu palmele plate pe podea. Ridică-ți puțin picioarele de pe podea, ridică privirea spre tavan și cuplează-ți miezul. Aceasta este poziția de plecare.

Subiect: Voi pierde grăsimea de pe burtă și voi obține abdomene prin mersul rapid?

Ridicați ambele picioare la 90 de grade și aduceți-le încet înapoi. Chiar înainte de a atinge podeaua, ridicați din nou picioarele.

Faceți 3 seturi de 15 repetări. Ce sa nu faci - Nu vă așezați picioarele complet pe podea și nu împingeți șoldurile în sus cu mâinile pentru a vă ridica picioarele. Cum se face Stai pe un covor. Așează-ți mâinile în spatele tău, cu palmele plate pe saltea. Ridicați picioarele de pe podea și lăsați-vă puțin în spate. Puneți ambele picioare.

4 exerciții ușor de pierdut pe burtă de făcut

În același timp, apropiați partea superioară a corpului de genunchi. Reveniți la poziția de pornire. Faceți 2 seturi de 20 de repetări. Ce sa nu faci - Nu vă așezați mâinile prea despărțite în spate.

Lovituri cu foarfeca Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads. Așezați palmele sub șolduri.

Ridicați capul, partea superioară a spatelui și picioarele de pe podea. Coborâți piciorul stâng. Chiar înainte de a atinge podeaua, ridicați piciorul stâng și coborâți piciorul drept.

Cum să ardă grăsime pentru a vedea abs

Faceți acest lucru de 12 ori pentru a finaliza un set. Faceți 3 seturi de 12 repetări. Faceți o pauză de 20 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu Ce sa nu faci - Nu faceți acest exercițiu rapid și nu vă țineți respirația în timp ce faceți acest lucru. Crunchii Țintă -Abs inferioare și superioare.

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și așezați picioarele pe podea. Așezați un deget mare în spatele fiecărei urechi.

pierdere de grăsimi sfaturi ușoare pierde simbolul in greutate

Țineți partea din spate a capului cu restul degetelor. Ridicați capul de pe podea. Inițiază mișcarea curbându-te și încercând să ajungi la genunchi cu capul. Asigurați-vă că inspirați în timp ce vă curbați și expirați în timp ce coborâți.

  • De ce nu va pierde în greutate
  • Cum să ardă grăsime pentru a vedea abs |
  • Dr g pierdere în greutate new hartford ny

Faceți 2 seturi de 12 repetări. Ce sa nu faci - Nu băga bărbia înăuntru. Crunchii bicicletei Țintă -Abdomenul superior, abdomenul inferior, oblicul, fesierele, hamstrings și quads. Pierde grăsimea de burtă pentru a vedea abs se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și ridicați picioarele de pe podea. Împingeți piciorul stâng în jos și extindeți-l drept.

În același timp, ondulați-vă și răsuciți-vă spre dreapta.

pierderea în greutate sfaturi la 50 6 kg pierdere în greutate în 15 zile

Puternic de cafea să vă atingeți cotul stâng cu genunchiul drept. Îndoaie-te înapoi și adu piciorul stâng înapoi în poziția flexată.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Faceți același lucru cu celălalt picior. Faceți o pauză de 10 secunde înainte de a face următorul exercițiu. Ce sa nu faci - Nu vă grăbiți să completați seturile și nu vă băgați bărbia înăuntru. Crunch invers invers pe jumătate așezat Youtube Țintă - Abs inferioare, abdominale superioare și glute. Întindeți-vă și sprijiniți-vă corpul pe coate.

Cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii abdominale la domiciliu și sfaturi de expert

Ridicați ambele picioare de pe podea și apropiați genunchii aproape de nas. Încet, aduceți picioarele în jos în poziția inițială. Ce sa nu faci - Nu vă răsuciți umerii și nu vă curbați prea mult spatele. Sit-up-uri Țintă - Abs inferioare și superioare. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și așezați călcâiele pe covor.