Calorii arse Sit-Ups

Pierde in greutate trage ups

Dificultate Deși numele sunt uneori folosite în mod interschimbabil, chinup-urile și pullup-urile sunt două exerciții diferite pentru spatele tău.

noi arzătoare de grăsimi la gnc

Diferența dintre aceste două exerciții este minimă - nu mai mult decât o schimbare a aderenței - dar această caracteristică simplă afectează natura și dificultatea exercițiilor. Pullup-urile sunt mai dure și subliniază mușchii diferiți decât chinup-urile.

Care sunt beneficiile sit-up-urilor și push-up-urilor?

Trage Un pullup folosește un mâner suprasolicitat - palmele sunt orientate spre podea. Luați o bară de tracțiune cu o lățime a umerilor sau ușor mai lată, peste mâner. Puteți să vă încrucișați gleznele dacă acest lucru este mai confortabil pentru dvs.

alicia vikander pierdere în greutate

Începeți cu brațele complet extinse, dar mențineți o ușoară îndoire a coatelor pentru a reduce stresul articulațiilor. Strângeți omoplații împreună și în jos și îndoiți coatele pentru a vă trage în sus până când bărbia ajunge sau trece de bară. Chinup Forma generală pentru un chinup este aceeași ca și pentru pullup, dar utilizați un mâner subțire, cu lățimea umerilor, cu palmele orientate spre tavan.

pierderea în greutate juul

Începeți cu brațele întinse, dar cu o ușoară îndoire a coatelor. Strângeți omoplații împreună și în jos și îndoiți coatele pentru a vă trage până pierde in greutate trage ups bară.

Cum poți pierde grăsimea superioară a spatelui, Dietă slăbind corpul superior

Deoarece palmele sunt orientate în sus, chinup este în mare parte o mișcare de extensie a umerilor - vă deplasați brațele superioare în jos și în spate. Tragerea este o mișcare de aducție a umărului. Îți miști brațul în jos în lateral.

Arde grăsime din partea superioară a corpului Cum poți pierde grăsimea superioară a spatelui, Dietă slăbind corpul superior Corpul tuturor depozitează grăsimea diferit. Pântecele inferior tinde să fie un loc în care se adună grăsimi pentru mulți oameni. Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale Acest lucru se datorează faptului că: genetică inflamaţie factori de stil de viață Răbdarea este esențială atunci când lucrați pentru a scăpa de grăsimea din burtă, dar puteți încerca să optimizați procesul.

Accentul muscular Chinups și pullups țintesc mușchii spatelui, în special latissimus dorsi, care este mușchiul mare care trece pe spate pe fiecare parte a coloanei vertebrale. Ambele exerciții îți lucrează și mușchii bicepsului. Mânerul subțire al chinupului îți trage bicepsul în exercițiu mai mult decât un pullup.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

În timpul unui chinup, efectiv faceți o parte dintr-o buclă bicepsă. Aceasta este principala diferență între un pullup și chinup - chinup activează mușchii bicepului mai mult decât un pullup.

Very Low Risk Very Cheap CSGO Trade Ups in 2021!!! (INSANE) #2

Dificultate Chinups și pullups sunt exerciții provocatoare la spate. Trebuie să trageți toată greutatea corpului până la bară.

Trage în sus arde grăsime

Pullup-urile sunt mai dificile pentru majoritatea elevatorilor, deoarece nu primiți asistență de la biceps, așa cum faceți la chinup. Dacă nu puteți face un pullup complet, începeți cu chinups. Dacă nu puteți face un chinup complet, începeți cu derulantele lat și creșteți treptat greutatea până când puteți trage propria greutate corporală.