De ce nu puteți converti grăsimea în mușchi?

Poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen, Ce trebuie să știe fiecare sportiv despre glicogen

poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen

Răspuns final? Grăsimea nu poate fi transformată în mușchi.

Poți schimba grăsimea la mușchi când faci mișcare?

Mușchii sunt țesuturi, în timp ce grăsimile sunt compuse din substanțe chimice. Nici țesutul adipos, țesutul care stochează grăsimea, nu poate fi transformat în țesut muscular.

poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen

Exercițiul arde grăsimile care eliberează energie. Industria fitness-ului și a sănătății se referă la a vă pune în formă.

poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen

Această industrie este la un nivel record, acumulând venituri anuale de 94 miliarde de dolari, conform IHRSA Asociația Internațională pentru Sănătate, Rachetă și Sportsclub în raportul lor din Această nebunie de fitness nu pare să piardă mult abur, oamenii devenind din ce în ce mai conștienți de alegerile lor alimentare și de sănătatea lor.

Pentru a obține un aspect potrivit, pierzi grăsime și câștigi mușchi. Cu toate acestea, aceasta este o minciună. De ce nu puteți converti grăsimea în mușchi?

Poți să TRANSFORMI Grăsimea în Mușchi?!

Grăsimile și mușchii sunt două lucruri foarte diferite. Grăsimile se pot referi la două lucruri - substanțe chimice sau țesuturi reale din corp.

Grăsimile chimice, cunoscute și sub numele de lipide, fac parte din celulele din corpul dumneavoastră.

poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen

Ele formează granița celulei numită membrana celulară și sunt atașate de alte substanțe chimice. Pe de altă parte, mușchii sunt un tip de țesut din corp. Țesuturile sunt ele însele făcute din celule care sunt la rândul lor fabricate din multe substanțe chimice diferite, cum ar fi grăsimile. Deci, este imposibil să transformați direct lipidele chimice în țesut muscular.

Ce trebuie să știe fiecare sportiv despre glicogen

Dacă se vorbește despre transformarea țesuturilor în care sunt depozitate grăsimile - țesutul adipos - în țesut muscular, și acest lucru este imposibil.

Chiar dacă sunt ambele țesuturi, celulele din aceste două tipuri de țesuturi sunt diferite. Imaginați-vă că încercați să schimbați o banană într-o mango pe baza logicii că amândouă sunt fructe! Mai științific, celulele musculare sunt compuse din miocite, în timp ce țesutul adipos este format din adipocite. Notă laterală: la unele tipuri de celule de animale specifice, oamenii de știință au reușit să inverseze diferențierea celulelor, mai ales la amfibieni.

poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen

Cu toate acestea, oamenii de știință nu au înregistrat nicio diferențiere care apare la oameni fără manipulare externă. Acest lucru se întâmplă prin două procese separate, care se exclud reciproc, pierzând grăsime prin faptul că se află într-un mod de deficit caloric și câștigă mușchi operând în modul de excedent caloric. Deși pare un paradox, este posibil să se realizeze. Pierderea de grăsime A fi insuficient de calorii înseamnă să consumi mai puține calorii decât le folosești.

Fiind insuficient de calorii, vă obligă corpul să ardă grăsimile din corp pentru a dobândi mai degrabă energie decât glucoză. Organismul preferă să utilizeze carbohidrați precum glucoza și fructoza ca sursă principală de energie. Glucoza oferă acces mai rapid la energie în comparație cu grăsimile și proteinele. Pe de altă parte, grăsimile servesc drept molecule de stocare mai bune pentru acele perioade poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen care glucoza nu este disponibilă.

În condiții normale, fără exerciții fizice sau dietă, nivelul glicemiei va crește după masă.

Tot ce ar trebui sa stii despre glicogen

Acesta este momentul în care toate celulele au glucoză mai mult decât suficientă pentru a-și obține energia și chiar au un plus, pe care îl vor stoca sub formă de glicogen și grăsimi. După o oră sau două, corpul va fi consumat toată glucoza disponibilă.

În acest stadiu, corpul va începe să-și descompună rezervele de glicogen; odată ce se termină, va începe să-și descompună rezervele de grăsime. Atunci când efectuați un antrenament intens, mușchii dvs. Această energie provine inițial din glucoză pe măsură ce mușchii descompun rezervele de glicogen. Odată ce această sursă este complet epuizată, mușchii trec la utilizarea grăsimii. În antrenamentul de rezistență, principala sursă de energie pentru mușchi vine din grăsimi.

Împreună cu exercițiul potrivit, dieta ta joacă, de asemenea, un rol cheie în pierderea de grăsime. Dieta ketogenică, bogată în grăsimi, cu conținut scăzut de carbohidrați, postul intermitent și restricția calorică sunt cele mai populare și recomandate diete pentru pierderea în greutate. Aceste diete vă încurajează să luați mai puține calorii în principal sub formă de carbohidrați.

  • Ce trebuie sa stim despre glicogen?
  • Conțin multă energie, sunt ieftin de produs și atunci când pare că aprovizionarea nu face față cererilor, unele inovații tehnologice ne permit să extragem și să producem o cantitate mai mare.
  • Cum să arzi grăsimea de pe fundul stomacului Arde grăsime nu glicogen, cum îți dai seama că ai mers degeaba la sală toată viața - vice Aveți idee cât de mult trebuie să fugiți pentru a epuiza o astfel de pauză prin calorii?
  • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes.
  • Glicogen pentru frumusețe și sănătate Deoarece glicogenul este o sursă internă de energie în organism, deficiența acestuia poate provoca o scădere generală a nivelului de energie al întregului organism.
  • Eco slim opinia
  • Dacă aveți ceva de adăugat pe subiect, nu ezitați!

Evident, înainte de a face orice schimbare dietetică majoră, este important să consultați un medic. Un specialist în sănătate instruit va putea sugera o dietă adecvată nevoilor dumneavoastră specifice de sănătate și fitness. Creșterea mușchilor Mușchii precum bicepsul, tricepsul și abdominalele sunt mușchi scheletici.

poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen

Acești mușchi, ca orice alt țesut, atunci când sunt trase, întinși și lucrați până la extrem se vor răni. Această deteriorare a mușchilor este reparată de celule speciale situate în mușchi numite celule satelit. Aceste celule sunt celule stem musculare care se divid și se îmbină poți să pierzi grăsimea fără a fi epuizează glicogen fibrele musculare rănite. Acest lucru mărește dimensiunea mușchiului, un proces numit hipertrofie musculară.

Totuși, exercițiul nu vă va crește mușchii cu mult.

Arde grăsime nu glicogen, cum îți dai seama că ai mers degeaba la sală toată viața - vice

Dieta și forma de energie furnizată mușchiului sunt la fel de importante. Aici intră în joc a fi într-un surplus caloric. Acestea fiind spuse, dimensiunea mușchilor depinde atât de genele tale, cât și de genul tău. Testosteronul, care se găsește în cantități mai mari la bărbați decât la femei, determină creșterea musculară.

De aceea, atât de mulți sportivi și culturisti iau suplimente de steroizi. Nu puteți converti grăsimea în mușchi sau invers, deoarece nu puteți schimba un tip de țesut în altul. Pierderea în greutate prin reducerea grăsimii și creșterea mușchilor prin exerciții fizice sunt două procese separate, dar deseori simultane.

Exercițiul constant și gestionarea dietei vă pot ajuta în ambele procese.

Glicogenul și arderea grăsimilor

În plus, nu poți câștiga la fel de mult mușchi ca grăsimea pe care ai pierdut-o. Mai realist, s-ar putea să pierdeți 5 kilograme de grăsime și să câștigați 1 kilogram de mușchi. În această notă, continuați să faceți exerciții și să mâncați tipurile potrivite de alimente pentru corpul dumneavoastră.

Veți avea acele abs pe care le-ați dorit întotdeauna în cel mai scurt timp! Categorie: Ştiinţă Online Populare.